Servicedesk
B2B IT-Partner finns på plats när du behöver det, så att dina användare kan få snabb hjälp och arbeta mer produktivt. Skulle det ske akuta eller kritiska incidenter utanför kontorstid, så finns vår beredskapsdrift tillgängliga för att fixa det dygnet runt.
Vi har levererat support- och drifttjänster med hög kvalitet i snart 15 års tid.
Service och support när du behöver det
• Händer det att användarna behöver hjälp med sin dator för att kunna jobba?
• Brukar du behöva hjälp till med IT-frågor när du är på kontoret?
• Behöver användarna hjälp när dem jobbar hemma?
Effektiv och kompetent
Allt från tekniska problem till beställningar, så finns vi nära till hands vid små och stora problem. Våra supporttekniker representerar bred IT-kompetens och ett trevligt bemötande. Vi förstår vad du menar och kan snabbt hjälpa dig till en effektiv arbetsdag.
Fördelar med Servicedesk
• Vi finns fullt bemannade vardagar 8–17.
• Vi svarar snabbt och erbjuder återuppringning om du inte vill vänta i telefonen.
• Vi erbjuder svensk- och engelsktalande support.
• Vi kan lätt fjärrstyra din dator, oavsett var du är så länge du är uppkopplad.
• Finns behov kan vi även erbjuda tillgång till beredskapsdrift dygnet runt.
Tjänsten kan göras tillgänglig endast för företagets IT-personal eller för hela organisationen för att antingen ta över eller komplettera en intern servicedeskleverans.
Senaste kommentarer