Smart intern och extern support med AI-chatbot som tjänst
Genom att automatisera supportprocessen med vår AI- och GPT drivna chatbot sparar du tid, minskar kostnader och ökar tillgängligheten. Vår chatbot smälter sömlöst in i ditt supportarbetsflöde och avlastar dina medarbetare och underlättar kunskapsdelning.
Revolutionera kundsupport och intern kunskapsdelning
Kundsupport står ofta inför utmaningen att möta behoven i realtid. Att svara på frågor snabbt och effektivt är avgörande, och det är här vår AI bot kan göra skillnad. Med skyhöga förväntningar från kunderna är tillgänglighet och relevans nyckelfaktorer för att skapa en positiv upplevelse.
För intern kunskapsdelning är utmaningen ofta tillgång till aktuell information. Viktig dokumentation är ofta utspridd över flera källor, i olika format vilket försvårar inhämtning och sammanställning.
Optimerad tillgänglighet och relevans
Vår AI-drivna chatbot är lösningen, redo att ta din support till nästa nivå! Med förmågan att hantera upp till 90 % av alla förfrågningar omedelbart, dygnet runt och på vilket språk som helst, kommer du att revolutionera supportupplevelsen.
Fördelar med B2B AI-chatbot som tjänst
Vårt omfattande licenspaket inkluderar allt från installation till löpande support. Vi skräddarsyr en chatbot som passar dina specifika behov och integrerar den i ditt CRM eller använder den som fristående ärendehanteringssystem. Med vårt svenska moln kan du lita på säkerheten och tillförlitligheten hos vår lösning.
- Konversationell- och generativ AI (GPT)
- Valfri kanal: chatt, mejl, sociala medier eller röst
- Utvecklad för svenska men erbjuder 100+ språk
- API-integrationer
- Avancerad AI-motor, förstår kunders stav- och grammatikfel
- BankID integrerat
- Analys- och statistikverktyg för värdefulla kundinsikter
- GDPR-säker efterlevnad och datasäkerhet med krypterad information i svenskt moln eller valfritt on-premise
- Intuitiv plattform som innebär att ingen kodningsexpertis krävs
- Skräddarsydd installationstjänst
- Dedikerad svensk- och engelsk support