Supportärende Apple.
Har det hänt något med din Apple eller Samsung-enhet som gör att den inte fungerar som den ska?
Genom att klicka på knappen – Registrera serviceärende – kommer du till direkt till vår samarbetspartner mcare. På deras sidan hittar du all information om hur du går till väga för att registrera ditt ärende.
Om det är ett garantiärende kommer det inte att kosta något för reparationen men om det inte innefattas av garantin kommer du att få ett kostnadsförslag. Har du tecknat ett avtal för service kan du se nedan vad för skador på din enhet som täcks av den.
Har du några frågor är det bara att kontakta Christofer.Furu@b2bitpartner.se
Mcare Business Premium
Mcare Business Premium är ett serviceavtal för dig som köper Apple-produkter. Detta igår i ditt serviceavtal:
- Utökad garanti för avtalsperioden
- Expresservice
- Kostnadsfri felundersökning
- Logistik
- Kundservice (via portal eller email)
- Reservdelar
- Onlineportal
- Säkerhetskopiering
- IBAS On-Track Data recovery
- Service för Mac (tillgängligt separat för iPhone & iPad)
Priser för serviceärenden, se lista: Apple prislistor mcare
Exempel på mcare serviceplaner.

iPhone
Finns för nedan modeller
• iPhone SE (2020)
• iPhone Xr
• iPhone 11/12
• iPhone 11/12 Pro &
11/12 Pro Max
24 till 36 månader

iPad
Finns för nedan modeller
• iPad (10,2”)
• iPad Air
• iPad Mini
• iPad Pro
24 till 36 månader

Mac
Finns för nedan modeller
• iMac
• Mac Mini
• MacBook Air & Pro
• Mac Pro
24 till 60 månader