Nöjda kunder?
Ja, det har vi på B2B IT-Partner!
Vi har återigen utfört vår årliga undersökning för att se vad våra kunder tycker om oss och hur vi kan utvecklas i deras ögon. Varför gör vi detta? Jo, för att kunna leverera den bästa möjliga upplevelsen och leveransen för dem. Förra året fick vi ett högre resultat än året innan, vilket vi var otroligt tacksamma över. Det gav oss ett kvitto på vad vi gör rätt men också vad vi kan förbättra i våra tjänster och produkter för att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen.
B2B IT-Partner får snittbetyget 4,5 (av 5 möjliga) igen!
I årets nöjdkundindex fick vi på B2B IT-Partner återigen ett genomsnittsbetyg på 4,5 av 5 möjliga. Våra väl valda frågor har adresserat olika aspekter av vår leverans och partnerskap och gett oss värdefulla insikter om hur vår tjänsteleverans och produkter uppfattas, hela kedjan egentligen, samt hur vi som IT-partner speglas i våra kunders ögon. Resultatet har varit uppmuntrande och vägledande, och det gett oss en klar riktning för hur vi kan förbättra oss samt hur vi kan öka värdet och skapa en stark relation med våra kunder. Att vi fortsätter att hålla samma höga nivå som tidigare år, med ett genomsnitt på 4,5, är ett tydligt bevis på vårt åtagande att möta våra kunders krav och förväntningar fortfarande håller en hög nivå. Vi kommer fortsatt arbeta strategiskt, bli ännu mer proaktiva och kunna erbjuda ännu mer inspiration och innovation som våra kunder efterfrågar.
— Att bygga och upprätthålla ett starkt, personligt partnerskap med våra kunder är en central del av vår strategi och något vi värderar högt. Dialogen med våra kunder är nyckeln till att förstå deras behov och leverera lösningar som verkligen gör skillnad. Det är med stor stolthet jag kan säga att vi når hela 4,7 av 5 i snitt på frågan om våra kunder skulle rekommendera oss till en vän eller kollega inom IT. Det är ett kvitto på det förtroende våra kunder har för oss och vår förmåga att skapa värde i deras verksamhet, säger Daniel Lagerström, Sälj- och Marknadschef på B2B IT-Partner.
Tack för att du tog dig tiden
Ett stort tack till alla som tog sig tiden att delta i årets kundundersökning. Dina åsikter gör det möjligt för oss att förbättras och leverera en ännu mer givande upplevelse för dig som kund. Vi tar varje kommentar och förslag på till oss och använder dem för att skruva till vårt framtida erbjudande och leverans. Vårt mål är inte bara att uppfylla förväntningar, utan att överträffa dem och vara den mest pålitliga, tillgängliga och innovativa IT-partnern för just dig.
Vi ser fram emot fortsatt partnerskap tillsammans med dig och bidra till din framgång genom säkrare leveranser och en ännu bättre tillgång till relevant information, professionell service och rådgivning. Om du har några frågor eller funderingar angående undersökningen eller vår roll som IT-partner, tveka inte att kontakta vår Sälj- och Marknadschef, Daniel Lagerström.
Bild: Daniel Lagerström med vår Teknikkonsult Jimmy Berglund
Senaste kommentarer