Service Desk
B2B IT-Partner finns på plats när du behöver det, så att dina användare kan arbeta mer produktivt. Vi uppdaterar datorerna så de är säkra och hjälper användarna med eventuella IT-problem. Skulle det ske akuta eller kritiska incidenter så finns vi dessutom där för att fixa det.
Vi har levererat funktionstjänster med egen personal i över 10 års tid.
Service och support när du behöver det
• Händer det att användarna behöver hjälp med sin dator för att kunna jobba?
• Vill du veta att datorn är uppdaterad och säker?
• Brukar du behöva hjälp när personalen inte är på kontoret?
Produktiv och uppdaterad
Att ha en dator som är uppdaterad och säker är helt nödvändig för att kunna vara produktiv på sitt arbete. Vi ser till att alla nödvändiga uppdateringar görs så att du kan jobba så bekymmersfritt som möjligt. Skulle det ändå strula, ta det bara lugnt vi finns här redo att hjälpa dig.
Fördelar med Service desk
• Vi finns fullt bemannade vardagar 8–17.
• Vi svarar snabbt och erbjuder återuppringning om du inte vill vänta i telefonen.
• Vi erbjuder svensk- och engelsktalande support.
• Vi kan lätt fjärrstyra din dator, oavsett var du är så länge du är uppkopplad.
• Finns behov kan vi även erbjuda tillgång till beredskapsdrift dygnet runt.
Tjänsten kan göras tillgänglig endast för företagets IT-personal eller för hela organisationen för att antingen ta över eller komplettera en intern servicedeskleverans.