Serviceärende Apple.

Har det hänt något med din Apple-enhet så att den inte fungerar?
Genom att klicka på knappen – Registrera Apple serviceärende – kommer du till direkt till vår samarbetspartner mcare. På deras sidan hittar du all information hur du går tillväga för att registrera ditt ärende.

Har du några frågor går det bra att kontakta Christofer.Furu@b2bitpartner.se

Mcare SLA+.

SLA+ är ett serviceavtal för dig som köper Apple-produkter. Detta igår i ditt serviceavtal:

  • Utökad garanti för avtalsperioden
  • Expresservice
  •  Kostnadsfri felundersökning
  • Logistik
  • Kundservice (via portal eller email)
  • Reservdelar
  • Onlineportal
  • Säkerhetskopiering
  •  IBAS On-Track Data recovery
  • Service för Mac (tillgängligt separat för iPhone & iPad)

Priser för serviceärenden, se lista: Apple prislistor mcare

Exempel på SLA+ serviceplaner.

iPhone

Finns för nedan modeller
• iPhone SE (2020)
• iPhone Xr
• iPhone 11/12
• iPhone 11/12 Pro &
11/12 Pro Max

24 till 36 månader

iPad

Finns för nedan modeller
• iPad (10,2”)
• iPad Air
• iPad Mini
• iPad Pro

24 till 36 månader

Mac

Finns för nedan modeller
• iMac
• Mac Mini
• MacBook Air & Pro
• Mac Pro

24 till 60 månader